• Skanning av dokument och datainsamling

    Optimera och automatisera processer för dokumentskanning och datainsamling

    Konica Minoltan skannaustyönkulut

Förbättra datakvalitet och bearbetning med automatiserade arbetsflöden för skanning och datainsamling

 

Våra lösningar för skanning och datainsamling säkerställer datakvalitet och tillgänglighet. Vi hjälper dig att:

  • Automatisera arbetsflöden för skanning
  • Minska det manuella arbetet
  • Samla in viktig information (metadata) från skannade dokument
  • Berika skannade data med metadata och samla in information från andra lagringsplatser
  • Analysera och bearbeta e-postmeddelanden, bilagor eller andra data från digitala arkiv

Automatisera arbetsflöden för skanning för att spara tid och undvika fel

Vi hjälper dig att automatisera dina skanningsarbetsflöden och ange önskad destination för att lagra skannade dokument eller insamlade data. Automatiserade arbetsflöden för skanning kan till exempel definieras per användare, team eller projekt. Du kan välja slutdestination baserat på din verksamhet, t.ex. molnlösningar (t.ex. OneDrive och SharePoint) eller ditt eget operativsystem, e-arkiv eller e-post. Automatiserade arbetsflöden för skanning gör att du kan hoppa över manuella steg, spara tid och undvika fel.

Säkerställ datakvalitet och tillgänglighet genom att samla in data från dokument

Vi hjälper dig att automatisera extraktionen av metadata med hjälp av OCR genom att automatiskt samla in specificerade data från skannade dokument. Du kan också samla in och bearbeta data från andra lagringsplatser och automatisera datadrivna arbetsflöden. Detta ger struktur åt dokument och affärskritisk information. Det hjälper dig att förbättra datakvaliteten och säkerställer att du kan bearbeta data och göra den användbar för medarbetarna och verksamheten.

Genom att kombinera arbetsflöden för datafångst och skanning får du strömlinjeformade processer för hantering av dokument och data.

Fördelarna med automatisering av arbetsflöden och datafångst för ditt företag

Spara tid och undvik fel genom att automatisera processer
Spara tid och undvik fel genom att automatisera processer
Du kan konfigurera automatiska arbetsflöden per individ, team eller projekt
Du kan konfigurera automatiska arbetsflöden per individ, team eller projekt
Förbättra datakvaliteten genom automatiserad insamling av metadata
Förbättra datakvaliteten genom automatiserad insamling av metadata

Dispatcher Phoenix

Dispatcher Phoenix hjälper ditt företag genom att automatisera databehandling med anpassade arbetsflöden.

Document Navigator

Document Navigator ger enkla och smidiga digitala arbetsflöden för pappersbaserade dokument.

Nya i-Series-skrivare och multifunktionsskrivare som kombinerar säkerhet och användarvänlighet

Förse dina anställda med säkra och lättanvända i-Series-skrivare. De hjälper er att få högkvalitativa utskrifter och enkel skanning..

  • Ett tydligt, logiskt och flexibel anpassningsbart gränssnitt.
  • Färre pappersstopp och servicebesök - tack vare mediasensorn som automatiskt anpassar maskininställningar för olika papperskvaliteter.
  • Synligt skydd tack vare avancerat virusskydd med tydliga varningar och statusrapportering.
  • Säkerhetsfunkioner upptäcker hot snabbt.

Skriv ut, skanna och kopiera snabbt och bekymmersfritt med i-Series-skrivare!

Konica Minoltan i-Sarjan tulostimet ja monitoimitulostimet

Kontakta oss