• Fjärrtjänster och support

    Få igång din utskriftslösning snabbt

    Toimistotulostimien etäpalvelut

Säkerhetställ funktion i alla situationer

När du ska skriva ut eller skanna ett dokument vill du inte ha en enhet som inte fungerar. Oavsett om tonern är slut eller om ett fel har uppstått är resultatet detsamma: enheten är ur funktion, vilket leder till frustration hos användaren. Det är därför vår organisation och service säkerställer hög drifttid för din utskriftslösning.

Utöver vår normala service- och supportorganisation har du tillgång till vår fjärrservice och fjärrsupport. Med hjälp av dessa och våra experter kan vi vägleda användare för att snabbt lösa problemet remote. Om det visar sig att det krävs ett besök av en av våra servicetekniker kan vi med hjälp av vår fjärrtjänst få information om problemet i förväg, vilket gör servicebesöket mer effektivt och hjälper oss att snabbt få igång din utskriftslösning.

PRIMECARE -SERVICEKONCEPTET FÖR BÄSTA KUNDNÖJDHET OCH DRIFTTID

Om du skulle råka ut för ett problem med din Konica Minolta-maskin är vårt mål att lösa problemet så snart som möjligt. Därför introducerar vi Konica Minolta PrimeCare - en månatlig serviceavgift som garanterar våra kunder att de kan lita på att våra professionellt utbildade tekniker levererar förstklassig service snabbt och effektivt. Dessutom lagerhållning för att garantera högsta möjliga kundnöjdhet och drifttid.

Man och dator
Konica Minolta erbjuder toppmodern maskin-till-maskin-kommunikation (M2M) mellan bizhub-utskriftsenheter
  • Säker anslutning
  • Räknaravläsning
  • Automatiserad beställning av förbrukningsartiklar
  • Ingen installation krävs
  • Visuell support via telefon ingen app krävs
  • Minskat klimatavtryck
Man med headset

Mer information - tjänster och support

Kontakta oss